Beach 2009

Har börjat me att komma i form till beach 2009. Står ett schema på en 2 veckors grej namn ska göra. Om va man ska käka å hur man ska motionera. Står i vecko revyns nr. 13. Ska se om d fungerar å komma i form. Jag väger ju ganska mycke nu me tanke på att jag inte rör mej så mycke nu för tiden. Men ändå går jag i stan ganska mycke. Men d hjälper tydligen inte. Å sen att jag äter mycke glass å senaste tiden käkat mycke godis å chips å allt va fett innebär. Så nu har d gått 2 dagar å jag har varken käkat godis eller glass. Så jag känner mej väldigt duktig! =D Nu när d e så fint väder vill man ju käka glass. Men istället för d tar jag frukt å gnagar på. Som mellanmål då! =D så ska se va resultatet leder till. Om d inte funkar så e det la en bluff hela grejen! Men men. Jag äter nyttigt iaf. Å väldigt smal mat me framförallt! =D Så d ska jag ju hålla på me i 12 dagar till. Så jag jobbar verkligen sten hårt för d här. =) så d borde ge resultat tycker man ju! =D

Comments

Comment here :

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogadress:

Kommentar:

Trackback