R.I.P Michael Jackson

Det e så himla sorgligt! Jag såg artiklarna på Metro sedeln i stan. Kunde inte tro vad jag läste. Å nu snackas det jätte mycke om "Kungen av Pop"

Jag har alltid gillat honom å hans musik, men inte tyckt om honom så mycket som att träffa honom dock. Men ville se honom när han gjorde sina sista konserter i London. Ville se honom första gången LIVE å för den sista gången LIVE. Men biljetterna skulle jag tro gick ut fort som fan! Men men. Nu ångrar jag mej lite men.

Hans musik gjorde så stor förändring å han va en gudomlig stjärna!

Igår va jag i stan. I alla affärer spelade de nästan alla Michaels Jacksons låtar i högtalarna. Jag undrade såklart varför, va det sant att han faktiskt va död??
Hörde en kvinna snacka med sin vännina. Om att det e så sorgligt att lyssna på hans musik nu när man vet att han inte finns här mer. Åh då fick jag ju upp ögonen å bah jag måste surfa å kolla om det e sant. Frågade Mariam om det va sant... å hon sa ja typ.

Å jag surfade å det va banumen sant. Kunde inte tro det, blir så himla ledsen när jag bah tänker på det. Guuuu va jobbigt det måste vara för folk som kände honom. Å hans familj. Guuu jag kan bah tänka mej hur jobbigt det faktiskt e.
Jag sörjer me alla!

Han va en fantastisk människa! Så tråkigt att det blev såhär. Han hade hudcancer å va flintskallig innan han försvann. Han va så otroligt talangfull. Hur kunde det bli så här?

Saknar honom. Men han finns i alla våra hjärtan. Å hans musik kommer att leva vidare forever!
En legend som kommer att leva vidare i våra hjärtan!
Länge leve Michael Jackson!!!

R.I.P Michael Jackson <3  Love ya xoxo

Comments

Comment here :

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogadress:

Kommentar:

Trackback