Jag klarade uppkörningen!1

Har jag berättat det föresten? Iaf det va helt sanslöst nice asså. Jag trodde jag sumpade det me en sväng runt ett hörn asså. Men han bah räckte sin hand å bah "Grattis, du e godkänd" å jag bah VA? va sa du? skojar du me mej nu eller? å ni vet tårarna bah börja rinna, åsen kom vi ut ur bilen å jag bah asså jag kunde inte hålla mej så jag bah börja stor gråta av glädje! Jag kunde liksom inte fatta att det va över nu liksom. Vilken härlig känsla det va asså. Jag fick massa goa grattis kramar från mica. Det va nice att hon va me mej! Tack mica!!! =) 

Ja så nu försöker jag köra så ofta som möjligt, igår åkte jag ut å körde när det va niceigt väder. Det va ju ur att jag körde igår å inte idag när det började snöa åsså. Jag bah NEEEEEJ när jag såg snön koma igår kväll. Det va katastrofallt jag menar det ska ju vara våren nu liksom. Å sommartide kommer ju ändras nu den 29e mars. Så nu får det vara nog me allt snö tycker jag. Å   

Comments

Comment here :

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogadress:

Kommentar:

Trackback