E på väg hem nu...

Fr. Malmö. Äntligen hem säger jag bah! Asså d tog värsta tiden å hitta till skolan överhuvudtaget. D va sket jobbigt. Vi fick ingen direkt väg beskrivning tills vi va på andra sidan av Forsie kyrkan. Eller va den nu hette. Iaf. Då va d en man där som beskrev vägen jätte bra verkligen eftersom vi kom fram till skolan. Finally Säger jag bah Asså! Iaf. Sån tur va d fint väder me. Soligt men väldigt blåsigt men varmt åtminston. =) Intervjun gick bättre än i måndags d va bra. Även om d va väldigt nervöst då me. Men kunde säga lite mer den här gången eftersom vi blev intervjuade en å en. Vilket jag tycker va jätte bra. =) Vi fick göra ett personligt brev å ett mönster till ett textil tryck. Sen fick vi göra en krage å sätta ihop den. Å sy. Vilket va ganska svårt. Jag gjorde nämligen fel å jag tyckte faktiskt uppgiften va svår för en nybörjare. Jag menar de säger att man inte behöver några kunskaper. Men så tar de en sån uppgift där man ska sy ihop en krage. Ja hur

Comments

Comment here :

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogadress:

Kommentar:

Trackback