Emelie på besök

Snart kommer Emlie om en stund. Va på utsikten igår på möte å kom tillbaka typ... men inte direkt tilbaka kanske... På mötet ingick det varför jag typ inte kommer å komma till Daglig Verksamhet längre, å liksom jag har sagt det over and over again hela tiden til de om VARFÖR men de fattar ju fortfarande inte!
Hur många gånger ska jag säga att jag INTE har nåra pengar till tåg kort egentligen???

Å sen varför jag känner att daglig verksamhet inte e så viktigt alls för mej. Å det har jag åxå sagt sket många gånger om varför. Men det ignen som vill få in det i deras skallar. Så va fan ska man göra för att få de att fatta!
De tycker att daglig verksamhet e jätte viktig för det e en förberedande grej för vidare arbete liksom. Men jag har liksom "jobbat" där i snart mer än 2 år. Å jag har inte fått ut av någonting där alls under den tiden.
Så varför ska jag slösa mer tid på att det inte blir någonting av det menar jag?

Å sen ringde jag Emelie idag eftersom hon ville det å då frågade hon varför jag itne kom idag till badet... å jag bah för att jag itne har några pengar till tåg kor å då sa hon va ska du annars göra då, vara hemma hela dagarna å göra vadå? Så det kändes som om hon inte heller skulle fatta det. Kommer å snacka mer om detta me henne sen när hon kommer så. Men tror verkligen inte hon kommer å fatta det heller!?

Ska bli kul! Jag kallade henne å komma till mej pga att jag har liksom inte pengar till tåg kort nu. Jag har liksom pengar som jag måste betala tillbaka till mitt konto liksom. Som jag tog till resan jag åkte till. Å sen att det finns liksom bah 1000 kvar till annat å ska det gå till månadskortet så kommer det ju ta allt ifrån mej. Jag menar den här månaden kan jag verkligen inte ge bort till månadskortet eftersom jag har andra saker at betala tillbaka nu åsen att det e liksom andra saker jag ska betala nästa månad. Å om jag använder de pengarna nu så kommer jag ju inte ha pengar till konserten den 9 juni. Å ja det e ju inte sådär jätte kul då! För man vill ju gärna köpa allt från konserten! :P

Så ja... det handlar mycket om pengar just nu! ...

Comments

Comment here :

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogadress:

Kommentar:

Trackback