Intervju

Imon ska jag till Malmö folkhögskola, för en intervju och göra några arbetsprover. Ska vara där kl. 14.00. Har 2 timmar på mej att hitta själva skolan och ta bussen dit.
Jonas fr. Floda.C ska hänga me mej dit. Han som röker åxå! =S Varför just han? Visserligen får man ju tänka positivt me att någon följer me mej över huvudtaget. Så ja det gör jag. =)

Sen fick jag ett brev igår av Åsa Folkhögskola om att jag inte hade blitt antagen. Va där på intervju i måndags å det va kul å så. Fick göra arbetsprover fick  "Picka" nått jag aldrig gjort innan. Det blev inte sårdär jätte snyggt heller. Så det va inte så kul för mej. De andras blev as snygga verkligen!
I våras grupp bestod det av 6 tjejer. Och det va jätte kul å va me den gruppen. But unfortenely så går bah 3 st vidare från varje grupp vilket e tråkigt. Men fick kontakt me 2 tjejer från min grupp... Vi åkte tillbaka tillsammans till Katrineholm C. Det va en bit å åka me buss. Men det va kul! :D
Sen blev vi lite hungriga så vi bestämde oss för att gå å käka, det blev pizza... NEJ! Men det va gott iaf... ;D För mycket kebab bah (kebab pizza).

Sen så kunde tjejen me blont hår inte stanna mer. Hon hann inte ens käka pizzan, vet inte ens om hon tog me den heller. Skulle till tåget. Hennes tåg gick typ en halv timme efter att hon beställde biljetten...
Men vi satt kvar jag, Malin å Ulrika. Ulrika va den tjejen som va i min grupp. Bodde i Stockholm. Fick hennes facebook men det va så långt att jag inte kommer ihåg det. Även om hon skrev ner det på en lapp. Hittar ej lappen dock!

Fick 2 brev från 2 andra folkhögskolor - Mora och Ålsta. Mora folkhögskola ringde mej i förr går. Snackade lite...
De skickar me brev om jag blitt antagen eller inte någon gång snart. Håller tummarna! =)

Comments

Comment here :

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogadress:

Kommentar:

Trackback