Det va något i luften iaf...

Jeriko, Mica å Jimmy sov över förra helgen. Tror jag det va... Ja för det va då vi blev ihop den lördagen där. Jimmy har typ sagt det till alla att vi e ihop... För han tycker det e så kul att det är vi tillsammans nu. Det va Malin då hon bah kom fram till mej å frågade det om vi va ihop jag bah mmm hur visste du det? Å då va det hennes Martin som hade berättat det till henne, men han visste inte va namnet va på tjejen. Å då tänkte Malin det måste vara Jessica hahaaha å jag bah å NEJ nu vet snart hela DV det! hahaha. Men det gör inget då kan de ju inte direkt säga nått el. retas längre. Haha Lotta vet fortfarande inte om att det har blitt nått mellan mej å Jimmy, tycker jag e så kul, för hon rstades åxå om att det va nått i luften... haha ja iaf... Asså jag skulle just publicera detta inlägget men då försvann det. Jag bah men whata fuck! aja så nu måste jag skriva om allt igen... Föresten de som läser detta.... Komentera gärna! =)

Comments

Comment here :

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogadress:

Kommentar:

Trackback