Utkast: Har suttit ...

Har suttit i soffan å surfat fr. Mobilen. Hur nice som helst. De har inte tatt nåra cash än fr. Mobben. Sjukt! Lär la göra d snart, d blir nog alla mina pengar. Har vart inne ganska länge nämligen. Hur kul som helst. Men inte när pengarna försvinner såklart :-) Asså jag läste om "blondibella" I veckorevyn tror jag d va... Ja d va d. Asså d e ju inte hela hon som skriver om bloggen. Jag menar d va el. E som när jag va ett stort fan av "Grynet" då blev jag så besviken för d va ju inte hela hon som spelade Grynet. D va ju bah en del av henne som spelade henne. D va en riktig besvikelse. Precis så e d me blondinbella. Dock e jag inget fan av henne. Men ja ni hajar la!? Nä nu ska jag gå å lägga mej. Kommer kanske in imon. Om jag har nåra cash kvar he he kram på er! JessiePeach

Comments

Comment here :

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogadress:

Kommentar:

Trackback